cosul meu

Garanția comercială

Open Media Network S.R.L., cu sediul social in România, București, Bd. Dimitrie Pompeiu, Nr. 9 - 9A, Cladirea 16, Etaj 1, Sector 2, inregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/411/2006, CUI RO 18284290, capital social 400 lei, este unic distribuitor al produselor comercializate prin site-ul www.a1shop.ro.

Open Media Network SRL declară pe propria răspundere că produsele comercializate pe www.a1shop.ro corespund documentațiilor de execuție ale fabricanților, fapt atestat prin certificatele de calitate emise de producători.

Open Media Network SRL acordă o garanție comercială pe o perioadă de:

  • 30 de zile e la data livrării catre consumator pentru produse textile, accesorii pentru gătit și bucătărie, recipiente pentru băuturi
  • 6 luni de la data livrării catre consumator, pentru vase de gătit
  • 12 luni de la data livrării catre consumator pentru produsele electrice

În acest termen consumatorul va beneficia automat de înlocuirea produsului la apariția lipsei de conformitate, cu excepția cazurilor în care lipsa de conformitate este minoră și/sau deficientele sunt imputabile consumatorului.

Înlocuirea produsului se va face în termen de maxim 15 zile de la data sesizarii făcute de către consumator la numarul de telefon 021.313.1000 sau pe e-mail la [email protected]. Drepturile consumatorului, oferite prin Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, nu sunt afectate de garanția comercială acordată de către vânzător.

Modalități de asigurare a garanției:

Garanția se acordă pentru produsele comercializate de Open Media Network SRL ale căror instrucțiuni de utilizare au fost respectate întocmai. Nu se asigură garanție pentru produsele deteriorate din cauza intervenției neautorizate asupra acestora.

Pentru a beneficia de garanție te rugăm să păstrezi factura fiscală și chitanța eliberată de curier.

Solicitările care corespund condițiilor de utilizare a garanției vor fi soluționate prin repararea produsului sau înlocuirea acestuia cu altul identic.

Pentru reclamații și servicii post vânzare ne poți contacta la numărul de telefon 021.313.1000 sau la adresa de e-mail [email protected]. Vei fi contactat ulterior de către un reprezentant A1 Shop, în termen de maxim 3 zile lucrătoare.

Drepturile și obligațiile consumatorului sunt cele prevăzute în O.G.21/1992 republicată, cu modificările ulterioare, privind protecția consumatorilor, Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.