Antena
cosul meu

Întrebări frecvente

Cât costă livrarea produselor?

Taxele de ambalare și de transport se calculează în funcție de greutatea coletului și localitatea unde trebuie livrat.

Când primesc produsele?

Livrarea se efectuează prin DPD în 2 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Taxele de livrare vor fi comunicate de către operatorul nostru în momentul preluării comenzii telefonice sau vor fi afișate pe site în coșul de cumpărături pentru comenzi online.

Care este avantajul comenzii online?

Comanda online pe a1shop.ro prezintă o serie de avantaje. În primul rând vei descoperi că poți să faci comanda la orice oră din zi sau din noapte, aceasta fiind preluată cât se poate de repede. Rezervarea produselor se face la înregistrarea comenzii, dacă acestea sunt în stoc, iar produsele ajung la ține acasă, în cel mai scurt timp posibil.

Am alte întrebări, cui trebuie să mă adresez?

Îți stăm cu plăcere la dispoziție pentru orice întrebare sau informație. Ne poți contacta la numărul de telefon 021.313.1000, de luni până vineri în intervalul 9:00-17:00 sau pe adresa de email: [email protected].

Cum pot plăti?

  • Plata la livrare
  • Plata online cu cardul VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro)
  • Plata online cu cardul în rate fără dobândă (CardAvantaj – Credit Europe, Bonus Card de la Garanti BBVA, Star Card – Banca Transilvania)

Prețurile de pe site sunt finale?

Da, prețurile de pe site sunt exprimate în lei și sunt prețurile finale cu TVA inclus, așadar nu va mai trebui să plătești nimic în plus, în afară de costul de transport aferent. În coșul de cumpărături, odată ce ai introdus adresa de livrare, costul transportului este calculat automat. „Preț final" este valoarea finală a comenzii tale.

Produsele comandate pe a1shop.ro beneficiază de garanție?

Toate produsele găsite pe a1shop.ro beneficiază de garanție legală de conformitate și, după caz, de garanție comercială conform legislației în vigoare pentru categoria de bunuri din care face parte fiecare produs.

Unde pot face reclamații?

În perioada de garanție, a1shop.ro răspunde de calitatea produselor. Pentru reclamații și servicii post vânzare ne poți contacta la numărul de telefon 021.313.1000, de luni până vineri în intervalul 9:00-17:00 sau la adresa de e-mail [email protected]. Vei fi contactat ulterior de către un reprezentant al companiei, în termen de maxim 3 zile lucrătoare.

Datele mele sunt în siguranță?

Toate datele cumpărătorilor sunt în deplină siguranță, conform legii nr 677/2001. Acestea vor fi folosite doar în scopul declarat acestui site. a1shop.ro nu promovează spamul, de aceea ne obligăm să nu facem publice datele primite și să nu vindem bazele de date cu informații referitoare la contactele personale ale clienților.