Antena
cosul meu

Returnare produse

Open Media Network S.R.L., cu sediul social in România, București, Bd. Dimitrie Pompeiu, Nr. 9 - 9A, Cladirea 16, Etaj 1, Sector 2, inregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/411/2006, CUI RO 18284290, capital social 400 lei, este unic distribuitor al produselor comercializate prin site-ul www.a1shop.ro.

Prin primirea coletului și plata contravalorii acestuia, consumatorul a luat la cunoștință și acceptă următoarele condiții contractuale:

Datele de identificare ale vânzătorului/profesionistului Open Media Network SRL și ale consumatorului, produsele ce fac obiectul prezentului contract la distanță și prețul acestora, precum și data prezentului, sunt cele menționate pe factură. 

Drepturile și obligațiile consumatorului sunt cele prevazute in O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, și în Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

Pentru reclamații și servicii post vânzare ne poți contacta la numărul de telefon 021.313.1000 sau la adresa de e-mail [email protected]. Vei fi contactat ulterior de către un reprezentant al a1shop.ro, în termen de maxim 3 zile lucrătoare.

Ai dreptul de a te retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intri personal sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de tine în posesia fizică a produselor. 

Pentru a-ți exercita dreptul de retragere trebuie să informezi societatea Open Media Network SRL, Bd. Dimitrie Pompeiu, Nr. 9-9A, Clădirea 16, Etaj 1, Sector 2, București, România, e-mail [email protected], cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă sau formularul online direct pe site-ul nostru. 

Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să ne trimiţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. 

Dacă te retragi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la tine, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care îți exprimi acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în acest caz ne vei indica contul și banca unde se vor vira banii. În orice caz, nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul primirii unei dovezi din partea ta conform căreia ai trimis produsele către noi, luându-se în considerare data cea mai apropiată. 

Solicitarea de returnare a produselor se face prin e-mail la adresa [email protected] sau prin poștă la adresa Bd. Dimitrie Pompeiu, nr.9-9A, clădirea 16, etaj 1, Sector 2, București, România.

Solicitarea de retur se va face fără întârzieri nejustificate, și în orice caz, în decurs de maxim 14 zile de la data primirii comenzii.

În urma primirii solicitarii, vom trimite un curier, o singură dată, pentru a ridica produsele în vederea returnării, fără a fi nevoie să achiți nici un cost suplimentar. Dacă ridicarea eșuează sau nu dorești ca ea să se efectueze în acest fel, vei trimite tu produsele, pe cheltuiala proprie, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ai comunicat retragerea, către adresa Str. Piersicului nr.1, Clădirea 2 (WDP Dragomirești), Județul Ilfov, Dragomirești-Vale. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Primirea expedițiilor trimise cu plata taxelor de livrare la destinatar va fi refuzată.